Not resolved
1.3
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Staff
1 comment

Ordered birthday bouquet for a family member spent time picking out the flowers Paid $64.94 Ordered "my sun moon and stars " Was told same day delivery then informed next day delivery which we agreed to . In stead of speaking with us we received a voicemail that the flowers were not availble at the local florist so they just replaced it with a dozen red roses . I was furious after speaking with the rep who explained to me that "due to the holiday " (Valentines Day)there was nothing they can do but put a $10 credit back on our card.Will contact what ever agency I can find to report them to Very poor business practices They run after getting their money and just send what ever they want with no regard to the order placed

Review about: Avasflowers Delivery Service.

Reason of review: Order processing issue.

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#1431796

You haven't lived long enough if something so petty upsets you so.

Wait until you have real problems like illness, death, dismemberment, bankruptcy.

I'll have some sympathy for you then.

Not now.

Don't tell me that this is the worst thing that ever happened to you ; it makes you look like a first-rate fool.

You May Also Like