Avasflowers - Delivered rotten flowers, did not refund 20USD in delivery fee

1434 of 2298 Avasflowers reviews

Ordered a simple calla lilies composition for my wedding in Arlington VA.The flowers delivered were rotten and the vase was broken!

Imagine my surprise when I call the service and ask for a re-delivery and they can't do it the same day. Then they offer a refund but don't refund 20USD in delivery fee. So basically I paid 20 bucks for brown flowers and a broken vase. Went to a real florist to get my flowers.

I didn't let Avas Flowers to spoil my wedding.Later I tried contacting their customer service to no avail, even sent an email through their website later to get my money both.

This review is a subjective opinion of a user.
Report Comment Private message author

More Review Details

Advertised vs Delivered
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Website
Diversity of Products or Services
Price Affordability

Reason of review:
Damaged or defective
Preferred solution:
Full refund
Monetary loss:
$20
Product or service
Rotten Flowers
Review category
Flowers / Florist
review #538258 by

Author wants to be contacted by the company. Learn more

Had an experience with Avasflowers? Submit review ›
Helpful? 0 Yes 0 1 No 1
Had the same issue 0 Yes 0
1434 of 2298 Avasflowers reviews
Comment as anonymous As anonymous or Log in
OR Is it your business? Respond to your
customers as verified company representative.
Apply for a Free Plan
Anonymous

Jan 29 #1102707

Your wedding flowers cost only $20? Seriously?! Sounds like you got what you paid for.

1 0 Reply
Anonymous

2 days ago #1251085 Winnipeg, Manitoba, Canada

If you had read it, you would see that they refunded the wedding flowers but not the $20 USD for the delivery. Some people are so quick to comment.

0 1 Reply
realm188

Sep 28, 2014 #876718 Mannford, Oklahoma, United States

If nothing gets done, I would contact your credit card company or your bank. They might be able to help you with those charges better.

0 0 Reply
Great comment! Would you like to convert it into review?

You will be able to edit the text before publishing.

You May Also Like

× You are about to contact PissedConsumer.com

Review submitted through "Contact Us" will not get published on the site or forwarded to Avasflowers. However, many companies do monitor reviews on our site.

 
×
You were reading a complaint about Avasflowers.
Filing a new complaint about
×