Not resolved
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Turnaround Time
Value for money
Website
0 comments

I ordered a Mother's Day plant for my mom, paid $100 which was ok if she got what I ordered.When it was delivered she got a totally DIFFERENT plant.

The price on their website was $39 compared to my $100 payment. They DONT answer the phone once you have paid so you can resolve any issues. They offered a $6 and some change refund -- ARE YOU KIDDING ME?? This company is TERRIBLE do not use them.

Attached is what I ordered vs what was delivered.

You tell me that what my MOM got was worth $100-- I don't think so.

I DO NOT RECOMMEND THEM TO MU WORST ENEMY.

Reviewer is in unhappy mood. Please immediately contact the author of this review to discuss not as described of avasflowers plant. Avasflowers needs to read this review and look into the issue (if any) according to poster's claims.

Other people also mentioned avasflowers plant in their reviews. You may find this information helpful for further shopping at Avasflowers.

Had an Experience with Avasflowers?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like

Avasflowers - Arrangement Review Avasflowers "I've had a terrible experience with Ava's flowers, first they ruined the surprise by calling my cell phone and asking for the wrong person (Lili) note my name is Leslie...." Read more Avasflowers - Worst EVER! Avasflowers "First, they delivered DEAD roses to my 86-year-old mother-in-law on Valentine's Day. They tried to tell me I'd ordered the wrong kind of flowers (what -- I purposely ordered DEAD..." Read more Avasflowers - FUNERAL STARTED WITHOUT FLOWERS THANKS TO AVAS FLOWERS!!!  THEY TOLD ME THEY WOULD ARRIVE THE EVENING BEFORE!!! PARTIAL DELIVERY CAME AFTER FUNERAL STARTED. Avasflowers "Dear friend and advocate for Huntington's Disease, passed away after a 2 year battle with cancer. Courageous till the very end, we wanted to give her the most beautiful flowers,..." Read more Avasflowers - Not what I ordered/didn't keep promise of redelivery Avasflowers "I ordered 2 dozen light pink roses and a soft dark brown teddy for my daughters birthday. The delivery was awesome, HOWEVER, the 2 dozen Roses delivered were dark burgundy..." Read more RugsUSA - Terrible rug quility RugsUSA "I tried to leave a review on their website but unfortunately couldn't. Bought a rug 1 year and 1 month ago. And the rug did not hold up. It started..." Read more Sears - Installation not done correctly Sears "Our microwave range over our stove was installed incorrectly four years ago. The bracket to support the microwave was installed crooked thereby the installation guys damaging one of the support..." Read more Horrible Rooms to Go Rooms To Go "We have been long time Rooms to Go customers. This has been the WORST experience that we have ever had with this company. June 21 we had a bed and..." Read more Lazada Philippines - Totally finished with non existant delivery service Lazada Philippines "First delivery only three items delivered out of approx 11 all sent back driver not find house Next order shoes delivered next order driver ring up end of shift not..." Read more