Product: Avasflowers Delivery Service Clear all filters (818 of 818 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
On line they say “same day delivery”.I call . Confirm that they have an Easter lily that can be delivered that day. “ Yes, yes of course we can.” “Yes, we have them in stock”. They send me an email 2 and 1/2 hours later saying they didn’t have Easter lilies but they...
Read more
Anonymous
Art

You should have checked this website prior to purchase ; the subject company receives very little but terrible reviews similar to yours... I see 16 complaints at the bottom of...

1.0
Product
Avasflowers Delivery Service
I liked
  • There offer for same day delivery
I didn't like
  • Deceptive not local actually a call center
  • Worst service ever and dishonest in my opinion
  • Non-delivery of product ordered and no refund given
#1218903
Reply to reviews
Avasflowers - FAILED TO DELIVER FLOWERS TO FUNERAL
THIS COMPANY IS A SCAM! STAY AWAY On a TUESDAY I wanted to place an online order for funeral flowers for FRIDAY. I googled local florists, and Avas came us as local in Annapolis (turns out they are not) The online form wasn't working, so I was forced to call in the...
Read more
1.0
Product
Avasflowers Delivery Service
I didn't like
  • Worst customer service
  • No flowers delivered after i paid for them
  • Entire experience
#1218033
Reply to reviews
Placed an order for a birthday arrangement that was to be delivered the following day, a Monday. The arrangement was never delivered. I emailed to complain and received an apology and a response assuring me it would be delivered on Tuesday. The arrangement was not...
Read more
2.3
Product
Avasflowers Delivery Service
I liked
  • Ease of their website
I didn't like
  • Missed delivery date
  • Inacurate order
#1214175
Reply to reviews
I Ordered flowers March 18, 2018 and of course they were not delivered the day I asked for them to be delivered I placed the order the day before and they were not delivered until three days later Costumer service is a joke they are no help and cannot fix anything. I...
Read more
Anonymous
Rightfully Angry

The same thing happened to me! Ordered 3/18 and wasn't delivered until 3/19 even though I paid for same-day delivery! And the customer service rep was totally rude and didn't ...

Product
Avasflowers Delivery Service
#1213902
Reply to reviews
I ordered flowers from Ava’s for my Grandmothers 81st birthday on 3/17/18 at 11am. I was told she’d receive them by 4pm that day then I immediately received a text message saying call urgently about my order when I called I was told they had no driver to deliver today...
Read more
Anonymous
Durpa

Yeah you won’t win in any civil suit. They did give you an excuse. They didn’t have a driver to deliver said flowers. In order to actually win in a civil case you have to prov...

1.3
Product
Avasflowers Delivery Service
#1213538
Reply to reviews
Show

Avasflowers - Worst service ever

Thanks a lot but it took you over four days to get the anniversary flowers to my parents that are 85 years old. This is been the worst company I’ve ever dealt with. Do not use this company!
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Turnaround Time
Value for money
Website
Product
Avasflowers Delivery Service
#1211638
Reply to reviews
Show

Avasflowers - No delivery

Ordered flowers for a friend after surgery. No delivery. Called customer service. Put on hold and disconnected.
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Product
Avasflowers Delivery Service
#1210409
Reply to reviews
Flowers were supposed to be delivered to my girlfriend on her birthday and a day later they keep saying there on the way then i spent 5 hours and numerous calls just to be told it will take 7 days to get my money back. Which I might add came out of my bank in like 5...
Read more
Product
Avasflowers Delivery Service
#1205696
Reply to reviews
You will NEVER receive another order from our family!!! You told me you were charging $49.98 and when I received the email’d receipt, you slipped in a $15 “Service Charge”, without my knowledge! You charged me $65.93 and even though I called immediately after placing...
Read more
Product
Avasflowers Delivery Service
#1205672
Reply to reviews
Couldn't deliver flowers. Charged me anyway. When I called, was put on hold and the service was cut off when I was on hold. Then after a huge argument on a second call I made back to them, they refunded but only partially - FOR NO FLOWERS RECEIVED!! They said that they...
Read more
Product
Avasflowers Delivery Service
I didn't like
  • Marketing is a scam
#1204926
Reply to reviews